2011年1月24日星期一

DSLR COMING SOON

今天我非常的开心,因为我收到了dear yong的讯息
这讯息来得很突然…不过我喜欢
她说~already sleep?

I am very sad to tell you that I make your camera lost
Very sorry very sorry. How much when you bought it?

I pay you can ma? Sorry sorry= (
Walao~谢谢妳弄不见我的相机,我也终于可以买DSLR了
开心到~~不知道要说什么
笨蛋的她还怕我会骂她,傻的我不会骂妳啦
我谢谢妳也来不及了…DSLR我来了
ESO 60D =]
可怜的妳为了要找我的相机午餐7.30pm才吃
不要傻啦…哈哈
I don’t care….i just care my DSLR
Hiak~hiak~

没有评论:

发表评论