2010年9月15日星期三

my beloved^^



yong with weii^^


ah weii^^



dear yong^^



mii^^


seoul garden^^


on the way^^


wee^^


yong^^

9/9/10 dear yong,wei and mii去了auto-city seoul garden
哈哈~好开心也好兴奋,1smtg 我打电话给yong
结果他还没醒,如果我没打电话给他也许他就会睡到好像猪了
他真的很爱睡觉,他的爱好就是睡觉
我真的有点paiseh要他等我
因为他到我家的时候头发我也还没弄干吹干
就很急的,我知道他最不喜欢等人了
因为他很没有耐心….上车后就觉得有些不对劲
我就跟他道歉因为我有让他等
载我后就去再wei,我忘了打电话告诉他说我们on the way去载她了
后来去到了他的家才发现她穿着性感的睡衣站在天台上
Walao eh….pls~
由于yong去载我的时候我太急了
我忘了带student card and i/c
我真的很够力,搞到他们一起陪我吃meal的
对不起
顶多下次请回你们
Seoul garden真的是keat,吃到我饱到
呕~~我真的很开心
你的sem break几乎我们可以说是天天见面
我真的很开心你也一直陪在我身边
I feel very fun when together with yong
Because she always know what I want and what I need
And also wei lar~I enjoy at the moment
Thanks yar~my lovely sister
Yong said to mii next week she will start her part time job
So cant hang out together d,if I feel boring how?
You also cant accompany me d lur….sad~~~
Never mind lar~I noe you cant always accompany me d
When you are working thn I do my assignment at home lorh
If you need me just msg or phone me lar~I 24 on service geh…
Haha~~~








没有评论:

发表评论